کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو برند گروه مهندسین راه کوشش است و در زمینه تولید کانکس و خانه های پیش ساخته فعالیت دارد

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

کانکس نمایشگاهی

کانکس راکو به تازگی محصولی با نام غرفه نمایشگاه پیش ساخته را روانه بازار کرده که با این محصول خود توجه بسیاری از شرکت ها و کارخانه جاتی که همه ساله اقدام به طراحی و ساخت غرفه خود برای حضور در نمایشگاه می کردد را جلب نموده چرا که مشکلات اصلی ایشان مانند کمبود زمان و محدودیت های موجود در هنگام ساخت و همچنین صرف هزینه های یکبار مصرف را برای این کارفرما ها حذف نموده است و به راحتی می توانند یک بار برای همبشه کانکس نمایشگاهی را تهیه کرده و پس از آن بارها در نمایشگاه های مختلف مورد استفاده قرار دهند و یا حتی به عنوان بخشی از دفاتر اداری درون مجموعه خود از آن بهره ببرند.
تنوع طرح و چند منظوره بودن این نوع کیوسک ها در کنار دارا بودن قابلیت استفاده هم در فضای سر پوشیده و هم در فضای روباز نیز از دیگر ویژگی های کانکس نمایشگاهی راکو بوده چرا که در بسیاری از موارد نمایشگاه ها بصورت محوطه ای و در فضای باز برگزار می شوند که در این صورت وزش باد و یا بارش باران نیز مطرح بوده که ممکن است باعث اختلال در عملکرد غرفه های معمولی شود اما با تمهیداتی که در کانکس نمایشگاهی توسط گروه مهندسین راه کوشش تعبیه شده علاوه بر بازشو های بزرگ که می توان به راحتی محصولات و خدمات خود را برای عموم به نمایش گزارده می توان در مواقع مورد نیاز نیز جداره های شیشه ای را بسته تا از ورود گرد و غبار و یا باران همراه طوفان به داخل کانکس نمایشگاهی جلوگیری نمود. همچنین می توان با استفاده از یک ریموت کرکره های برقی تعبیه شده برای پوشش بدنه را پائین آورد و عملا غرفه نمایشگاهی خود  را برای مدت زمانی که می خواهیم تعطیل کرده تا درون آن را مورد تغییرات و یا محصولات جدید را جایگزین کنیم

  • کانکس راکو
  • ۱
  • ۰

کانکس بزرگ

آیا تاکنون سازه های بزرگ پیش ساخته ای را دیده اید؟ آیا می دانید که می توان با ساخت کانکس بزرگ یک سرپناه یا خانه کاملی را بنا نهاد؟ بله پیشرفت در صنعت کانکس باعث گردیده تا بتوان با این روش ها خانه های خیلی مجللی را در عرض کمتر از 20 روز ساخته و به بهره برداری رساند. همچنین این کار ساخت کارخانجات و سوله های بزرگ را نیز با صرف کمترین زمان و مطالح و با کمترین پرت انرژی مقدور کرده اما بسیاری از افراد و صاحبان این مشاغل از وجود چنین تکنولوژی و صنعتی بی اطلاع بوده و همواره کانکس را در غالب سازه موقت و کوچکی می بینند.
اینکه چطور می شود تا یک بنا را به وسیله مصالح از پیش ساخته شده تولید نمود و چه مصالحی برای این کار لازم است موضوعی بوده که سالها پیش گروه مهندسین راه کوشش برای تولید کانکس بزرگ به آن پرداخته و پیرامون آن تحقیقات گسترده ای را انجام داده اند و امروزه پس از گذشت چند سال شاهد تحقق این ایده بصورت فیزیکی در شهرها و باغ شهر های کشور هستیم. حتی شهرک های صنعتی نیز گاها برای ساخت سوله های خود به این روش متوصل شده و در عرض چند هفته عملیات ساخت ساز خود را به اتمام رسانیده و کارخانه را به مرحله بهره برداری می رسانند. کانکس بزرگ برای این کاربرد بسیار مفید بوده چرا که حتما می دانید هزینه های جاری یک کارخانه چقدر بالا و چشم گیر بوده و اگر یک روز هم زود تر فعالیت خود را شروع کند برایشان منفعت زیادی را در پی خواهد داشت.
در باره کانکس بزرگ باید گفت که معمولا با استراکچر های مقاوم فولادی و تایل های عایق دار دیواره ها و سقف آنها ساخته می شود که اکثر مراحل ساخت از قبل آماده و با سرعت در محل مونتاژ می گردند.

  • کانکس راکو