کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو برند گروه مهندسین راه کوشش است و در زمینه تولید کانکس و خانه های پیش ساخته فعالیت دارد

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

طراحی کانکس یا همان سازه های سبک نیز برای خود دارای دنیای رنگا رنگ و نیازمند تخصص های ویژه ای می باشد که گاها ناهماهنگی ها در آن باعث به وجود آمدن آثاری با خطای زیاد و گاها نیز به وظیفه و رسالت اصلی خود که همانا خلق و آفرینش طرح های جدید است می انجامد. بطور عمومی طراحی کانکس روند و مسیر کلی از ابتدای شروع فکر کردن به یک ایده جدید تا نهایت امر که همانا تکمیل یک پروپوزال کلی برای سازه است بوده. این روند دارای مراحل و زیر مجموعه های زیر می باشد.
1. گام نخست جمع آوری و اطلاعات مورد نیاز که همانا نتیجه نهایی ، کاربرد و ابعاد آن را مشخص می نماید.
2. طراحی با مداد و ماژیک که در واقع ایده پردازی های اولیه و برسی فرم های مختلف و همچنین کلیت های اصلی کانکس می باشد.
3. شروع به حذف گزینه های بدست آمده از طراحی دستی و آنالیز نمونه های ی اولیه که در همین گام معمولا یک یا دو طرح از میان نمونه ها برگزیده و آماده ارسال به مرحله بعدی می باشند.
4. این مرحله که طراحی سه بعدی کانکس نام دارد از جله مهمترین مراحل می باشد چرا که ما در این گام در می یابیم که اصلا سازه مورد طراحی فرم ، شکل و دیگر جزئیات مورد نیازی که ما در ابتدا به آن اندیشیده ایم و یا انتظاراتی که از آن داشته و در طرح مدادی خود را خوب می نمایاند ، حال وقتی وارد دنیای مجازی سه بعدی می گردد و تنایبات به اندازه های واقعی تبدیل می شوند آیا بازهم به همین منوال بوده و یا طرح دچار دگرگونی و فاثد انتظارات ما خواهد بود. که اگر چنین باشد یا باید در همینجا و در طراحی سه بعدی کانکس ادیت هایی را انجام داده و یا یک گام به عقب برگشته و مجددا مداد یا خودکار خود را بدست گیریم.
5.چنانچه با موفقیت از مرحله قبلی عبور کردیم حال وقت آن رسیده تا طرح خام خود را کمی پخته تر و به زبانی عمومی تر در آوریم که به آن طراحی دو بعدی کانکس می گویند . در واقع می توان گفت اینجا ایستگاه پایانی قبل از برآورد مصالح و ساخت کانکس می باشد که نقشه ها تدوین و برای تولید به سالن های تولید ارجاع داده می شود.
 

  • کانکس راکو