کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو برند گروه مهندسین راه کوشش است و در زمینه تولید کانکس و خانه های پیش ساخته فعالیت دارد

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

کشاورزی و زراعت نیز امروزه از حالت سنتی خود خارج شده و به سوی صنعتی شدن در حرکت است که در این روش محصولات بصورت انبوه و کانیزه شده کشت می گردد. استفاده از کانکس نیز به دلیل افزایش تعداد کارکنان شاغل بر روی یک زمین متداول گردیده که تیم های کاری برای استراحت خود در هنگام ظهر به داخل کانکس رفته و نهار را در آن صرف می کنند.
پس از اتمام عملیات کار بر روی زمین نیز ممکن است از آن در زمین دیگری استفاده و یا محلی برای انبار تجهیزات مورد نیاز تا برداشت بعدی محصول استفاده شود. کانکس کشاورزی دارای نوع های و کاربرد های دیگری نیز بوده که برای برداشت محصول نیز استفاده می شود اما بیشترین کاربرد آن برای اسکان کارگران در مزرعه می باشد تا ضمن استراحت و صرف غذا در آن از تابش مستقیم خورشید نیز در امان باشند.
در برخی مناطق که با مشکل آب برای کشاورزی روبرو هستند اقدام به سهمیه بندی آب می کنند که هر چند ساعت یک بار سهمیه به یک نفر می رسد. در این موارد ممکن است نوبت آبیاری شخصی به ساعات شب برخورد که در این حالت نیاز به مکانی برای خواب در مزرعه وجود دارد که از کانکس خوابگاهی در چنین مواقع ای استفاده می شود.این سازه هم دارای یک تخت خواب و هم محلی برای انبار تجهیزات آبیاری است که در هنگام شب بسیار کمک کرده تا نفر هم ساعاتی را در آن استراحت کرده و هم در زمان هایی که نوبت سهمیه آب می شود به راحتی فعالیت خود را انجام می دهد.

  • کانکس راکو