کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو برند گروه مهندسین راه کوشش است و در زمینه تولید کانکس و خانه های پیش ساخته فعالیت دارد

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

همه ما در زندگی روزمره بنا به دلایل متفاوتی و حتی در برخی موارد بدون هیچ دلیلی به دنبال سریع انجام دادن کار و اتمام مراحل مختلف هستیم. خرید کانکس آماده نیز برای این گونه افراد و کسانی که یا بنا به ضرورت و یا از روی عادت نمی خواهند زمانی را صرف آماده و محیا شدن سازه خود بکنند بوده و برای این منظور تولید کنندگان از جمله گروه مهندسین راه کوشش و همچنین گروه صنعتی آذین کانکس آماده تحویل را در ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی و آماده ارائه نموده اند . در این مطلب نگاهی گذرا به شرایط و ویژگی های این سازه ها خواهیم داشت.

بطور معمول اگر شما بخواهید یک بنا ایجاد کنید چند ماهی و گاها شاید بیش از یک سالی را درگیر آن بوده و در یک عمل جایگزینی با استفاده از کانکس یا سازه های پیش ساخته می توانید این زمان را حتی کمتر از یک ماه نیز کاهش داده و و بسرعت بهره برداری خود را آغاز کنید. حال این درحالی است که بسیاری از افراد به دلایل شرایطی که از قبل پیش بینی نشده و بصورت نابهنگام بوجود آمده حتی زمان چند هفته ای برای محیا شدن سازه خود را نداشته و می خواهند در عرض چند ساعت کار را به اتمام رسانیده باشند. برای این افراد کانکس آماده بسیار موثر است چرا که پیش از درخواست شما ساخته و پرداخته شده و تمامی نیاز های کاربری عمومی در آنها گنجانده و به محض خرید شما می توانید از آن استفاده کنید. البته حتی می توانید تغییراتی نظیر رنگ بدنه یا امکانات داخلی مانند پارتیشن و کابینت نیز بصورت اختصاصی در آن سفارش داده اما امکان ایجاد تغییرات کلی مانند ابعاد یا فرم سازه را در هنگام خرید کانکس آماده نخواهید داشت و شاید این از جمله معایب این نوع خرید فوری باشد.
پیشهاد می کنیم اگر امکان دارد و زمان کافی برای ساخت سازه خود دارید تلاش کنید حداقل یک ماه زود تر اقدام نموده چرا که در این صورت می توانید کانکس اختصاصی خود با ویژگی هایی که کاملا شخصی سازه شده و با کیفیت های مطلوب تر تهیه نموده ضمن اینکه خودتان به عنوان ناظر می توانید از تمامی مراحل ساخت آن نیز بازدید نموده و گام به گام هر مرحله را پس از تائید ادامه دهید چرا که کانکس آماده تحویل معمولا سازه ای است که روی خط تولید و با کیفیت های متوسط بصورت عمومی تولید می گردد و فاقد ویژگی های اختصاصی است. البته از این نکته قافل نشویم که از لحاظ هزینه سازه های آماده بسیار مقرون بصرفه تر هستند تا اینکه خودتان بخواهید ثبت سفارش کنید و دلیل آن نیز تولید انبوه کانکس و کاهش زمان تولید و دور ریز مصالح مصرفی در آنها بوده .

پس اگر به دنبال حداقل زمان و صرف حداقل بودجه برای تهیه یک سازه هستید تاکیدا به شما گزینه خرید کانکس آماده تحویل را توصیه نموده و اگر برعکس به دنبال یک سازه با ویژگی ها و طرح خیلی خاص و اختصاصی هستید ، خرید یا سفارش سازه منحصر بفرد با صرف زمان حدودا یک ماه را توصیه می کنیم.

  • کانکس راکو