کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو برند گروه مهندسین راه کوشش است و در زمینه تولید کانکس و خانه های پیش ساخته فعالیت دارد

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

قیمت کانکس

قیمت کانکس به عنوان یکی از شاخص های اصلی انتخاب هر خریدار محسوب می شود چرا که کیفیت نهایی و طرح هر سازه کاملا با قیمت آن رابطه مستقیم دارد.
کانکس راکو با توجه به لیست مشخصات فنی و دسته بندی محصولات تولیدی خود قیمت کانکس را برای خریداران مشخص نموده و دسته بندی های مختلفی با توجه به سطح کیفی مصالح بکار رفته در تولید کانکس پدید آورده است. این دسته بندی به خریداران کمک می کند تا با توجه به بودجه ای که برای خرید خود در نظر گرفته اند و نیاز خود یکی از موارد را که برایشان مناسب است انتخاب کند. به این ترتیب هر کسی با هر توان مالی می تواند با در نظر گرفتن قیمت کانکس یکی از این سازه های پیش ساخته را برای خود تهیه کند.
برای روشن تر شدن این موضوع که قیمت کانکس چه رابطه ای با مصالح بکار رفته و یا کاربری سازه دارد مثالی در ادامه آورده ایم.
برای مسال یک سازه اسکان کارگاهی موقت با یک سازه ویلایی مجهز می بایست دارای تفاوت هایی باشند. چرا که سازه اسکان کارگاهی که قرار است به مدت شش ماه تا حداکثر یک سال در پروژه ای برای اسکان دادن کارگران مورد استفاده قرار گیرد باید هزینه های کمتری را برای تجهیز کارگاه در پی داشته باشد و نیازی به استفاده از مصالح لوکس یا خیلی با دوام که باعث افزایش قیمت کانکس می گردد نیست.اما در یک سازه ویلایی که به عنوان یک خانه لوکس مورد استفاده قرار خواهد گرفت می بایست دارای زیبایی و مقاومت بالایی باشد و تمامی امکانات اولیه و ثانویه زندگی انسان را برای زندگی تامین نماید. از این رو منطقی بنظر می رسد که در ساخت آن از مصالح مقاوم تری نسبت به یک کانکس کارگاهی استفاده شود چرا که هم مدت زمان استفاده از این سازه خیلی بیشتر و هم نوع کاربری آن به عنوان یک خانه می باشد و در نتیجه قیمت کانکس ویلایی نیز از نوع اسکان کارگاهی بیشتر خواهد بود.

  • ۹۶/۱۰/۱۴
  • کانکس راکو