کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو

کانکس راکو اولین تولید کننده کانکس و کاروان در ایران

کانکس راکو برند گروه مهندسین راه کوشش است و در زمینه تولید کانکس و خانه های پیش ساخته فعالیت دارد

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

طراحی کانکس

یکی از سوالاتی که همواره در بین خریداران کانکس مطرح بوده مبحث طراحی کانکس می باشد.چرا که این مرحله یکی از پر چالش ترین و مهمترین مراحل تاثیر گزار بر کیفیت محصول نهایی بوده و هرچه در این بخش بهتر عمل کنیم نتیجه کار نیز به مراتب بهتر و زیبا تر خواهد بود. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب به انواع روش های آن و مراحل کلی این فرآیند اشاراتی خواهیم نمود. البته این مطلب برگرفته از مقاله مفصل طراحی کانکس در پایگاه اینترنتی راکو می باشد.

الف : طراحی دستی:
طراحی دستی کانکس همان روش سنتی می باشد که معماران و مهندسین از آن تا قبل از بوجود آمدن نرم افزار های طراحی و ترسیم کامپیوتری مورد استفاده قرار می دادند و بر روی میز کار های سنتی و زیر نور چراغ مطالعه با مداد و راپید ترسیمات خود را انجام داده و در نهایت با ماژیک و آبرنگ یا تکنیک های مشابه آن را پرزانته می کردند.در طراحی کانکس نیز به همین ترتیب می توان مراحل کار را پیش برد و اتوود های اولیه را بر روی کاغذ های پوستی و در نهایت ارائه نهایی را بر روی کاغذ های اصلی ترسیم کرد.

ب : طراحی کامپیوتری یا سه بعدی :
در این روش کامپیوتر و نرم افزار های طراحی سه بعدی به کمک ما آمده و میز کامپیوتر جای میز نقشه کسی را گرفته است. طراحی کانکس با این روش توسط نرم افزار های مختلفی از جمله فتوشاپ و تریدی مکس انجام شده و نقشه های اجرایی نیز در نرم افزار اتوکد ترسیم می شوند. این روش بسیار دقیق تر و سریع تر از روش دستی و بده و به طراح قابلیت ادیت های چند باره را به راحتی می دهد و از طرفی خروجی آن بسیار نزدیک به واقعیت و قابل لمس تر از روش طراحی کانکس بصورت دستی خواهد بود.

گروه مهندسین راه کوشش - کانکس راکو

  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • کانکس راکو

طراحی کانکس

کانکس

کانکس راکو